Radio Hit
Asculta Live
 

HIT play live

Green Arrow

audio Despre modernizare, soluții pentru trafic, despre un alt fel Iași, cu Iulian Hușanu, consilier local USR

  • ianuarie 26, 2022
  • Diana Nechita

Invitat în Trafic este consilierul Local USR, Iulian Hușanu, Președinte al Comisiei de Muncă și Protecție Socială la Primăria Municipiului Iași. Pentru anul 2022, acesta cere soluții pentru trafic, dar mai ales pentru modernizarea șoselei Bucium și a Pasarelei Socola. Implict și pasionat în ceea ce zona Bucium-Poitiers-Trei Fîntini, acesta are o lista întreaga de sugestii pentru bugetul anului 2022.

Într-un interviu pe larg, discutând despre problemele semnalate, consilierul local pune în balanță soluțiile și problemele, găsind mijloace prin care Primăria Municipiului Iași ar putea găsi rezolvare pentru acestea.

„Referitor la zona Bucium – Poitiers – Trei Fântâni, ce mi-ar plăcea să văd scris în proiectul ce va ajunge spre analiză pe masa consilierilor locali:

-modernizare Șoseaua Bucium

-modernizare Pasarela Socola cu înființarea unei benzi auto suplimentare

-amenajare trotuar lățime minim 2 m Șoseaua Bucium (3000 m; dreapta – sensul de mers spre Pasarela Socola)

-înființare trotuar pe Șoseaua Bucium începând de la Rond Bucium până la intersecția cu str Ioan Goțcu

-supralărgire pe o lungime de 100 m a Șoselei Bucium la intersecția cu Bd Poitiers și str Trei Fântâni (astfel încât pe Șoseaua Bucium să fie creată încă o banda spre Podul Socola)

-exproprieri pe minim 50 ml in vedere lărgirii intersecției Trei Fântâni – Șoseaua Bucium. Exproprierile vor fi de-alungul str Trei Fântâni începând cu punctul de intersecție cu Șoseaua Bucium

-lucrare de lărgire a str Trei Fântâni cu minim 7 m pe o lungime de minim 50 ml. Lucrarea va începe de la intersecția cu Șoseaua Bucium

-începere lucrări înființare stradă Varianta Vămășoaia

-începere lucrări modernizare Bd. Poitiers

-amenajare două treceri la nivel cu calea ferată (legare str Trei Fantani cu Calea Chisinaului cu două treceri directe peste CF)

-modernizare str Trei Fântâni pe minim 1600 m începând cu intersecția cu Șoseaua Bucium până la prima viitoarea trecere la nivel cu calea ferată

-amenajare trotuar cu lățimea minimă de 2 m str Trei Fântâni (300 m; stanga – sensul de mers spre Pasarela Socola)

-proiectare pasaj subteran CF Manta Roșie – Cronicar Mustea

-finalizare lucrări Grădinița Bucium

-modernizare Școala Veronica Micle (copii vor învața aproape de casele lor, deci nu vor mai pierde ore in trafic)

-amenajare trotuar lățime minim 1.2 m str Vișan porțiunea Bellaria – str Sf Ilie; 1000 m

-montare semafor intersecția str Fermei cu str Visan – salvare vieți

-montare semafor intersecția str Petre Vancea cu Șoseaua Bucium (zona Grădinița Excellence) – salvare vieți

-montare semafor intersecția str Plopii fără Soț cu Șoseaua Bucium – salvare vieți

-sistematizare zona Str Mihail Cornea – str Mihail Sevastos – str Furnica – str Greierul – str Libelula

-modernizare str Fermei pe lungimea aflată în proiectare

-modernizare str Trecatoarea Vișani pe lungimea aflată în proiectare

-modernizare str Eugen Stătescu pe lungimea aflată în proiectare

-modernizare str Gr T Popa: asfalt si iluminat public

-extindere canalizare str Boiangiu

-extindere canalizare str Mihail Cornea

-proiectare stradela Plopii fără Soț

-proiectare Fundac Plopii fără Soț

-proiectare str Mihail Cornea

-proiectare str Dealul Bucium

-proiectare si lărgire cu minim 6 m str Narciselor

-înființare linie transport public civilizat și regulat pe relatia Vișan – Copou (via Podu Roș) cu autobuze electrice de 10 m

-lucrări de sistematizare: lărgire cu 4 m drum de legătură între str Furnica și str Greierul sau înființarea unei noi străzi la capatul str Greierul spre str Mihail Sevastos (cu sensuri unice)

-lucrari de întreținere str Profesor Eduard Caudella

-lucrări de întreținere str Margareta Baciu

-parcuri, zone publice de relaxare

Acestea sunt doar o mică parte din problemele zonei… Lista rămâne deschisă, iar postarea, de asemenea, editabilă”, a scris acesta pe pagina sa de Facebook.