Radio Hit

Playlist

BEN SAUNDERS - Dry Your Eyes

Mike Posner - Song About You

KATRINA + THE WAVES - Walking On Sunshine

HIT play live

Green Arrow

Coadă de 900 de metri pe strada Vișan. Cum răspunde primarul?

  • septembrie 11, 2019
  • Amalia Horciag

Covasnianu Adrian de la asociația civică „Moldova vrea Autostradă” a fost astăzi în direct la Play the Day și ne-a povestit cum a stat în trafic o oră și jumătate pe o distanță de aproximativ 3-4 km. Redăm postarea de pe facebook:

900 metri parcurse în 50 de minute! Unde? În municipiul Iași-Capitala europeana si națională!
Coada de 900 m pe strada Vișan! „Mulțumim” primăriei Iași pentru acest disconfort! De ce este aglomerata și ambuteiata strada Vișan? Pentru ca majoritatea traficului din Barnova vine pe strada Vișan! De ce? Pentru ca strada Barnova (da aia care se betoneaza și se reabilitează „modern” cu roaba și mistria!) nu e gata. De ce? Pentru ca… Incompetenta și delăsare. Sau o combinație între cele doua de mai sus.
Domnule primar, Iasul nu se dezvolta cu 2 bănci montate în Păcurari! Iasul nu se dezvolta cu 3 linguri de asfalt și reabilitarea a 200 m de strada secundara? Iasul are nevoie de soluții pentru fluidizarea traficului. Iasul are nevoie de o viziune! Iasul are nevoie de coerenta, unitate și asumarea unor masuri dure dar UTILE!
Soluții pentru zona Vișan:
1.schimbarea priorităților între strada Vișan și strada Fermei. Cum? Strada Vișan sa nu mai aibă „Cedează trecerea” la intersecție cu strada Fermei. De ce? Principalele fluxuri de trafic sunt pe Str. Vișan (de cel puțin 3 ani de zile) și nu pe strada Fermei.
2. Modificarea timpilor la semafor dinspre Vișan spre Bucium in zona Omv Bucium. Încă 5-8secunde in plus pt strada Vișan ar fi „de aur”. Soluție pe viitor : un sens giratoriu.
3. Finalizarea lucrărilor de reabilitare a străzii Barnova pana la data stelara 2357 era noastră.
4. Amenajarea unei rute alternative pe relația uat Barnova – uat Iași via Hlincea moderna pentru cei care trebuie sa ajungă spre Nicolina/centura Iașului/vestul Iașului.
5. Soluții pe termen lung: extinderea transportului în comun și în mult mediatizata „zona metropolitana Iași”.
6.politici pro-active de descurajare a utilizării autoturismului personal.
7. Amenajarea de parcări de tip park’n’ride și prelungirea tramvaiului pana la pod Bucium conform PMUD (document aprobat și semnat de către PMI).

Iasul nu înseamnă doar zona centrala! Iasul este metropolitan!
P. S. Pentru carcotasi(i de serviciu) strada Vișan este în municipiul Iași. Și da… se plătesc taxe inclusiv pentru modernizarea străzilor din cartierele „tradiționale” ale Iașului.

Întrebat de cum răspunde solicitărilor vicepreședintelui asociației civice Moldova vrea Autostradă, primarul Iașului, Mihai Chirica a spus că în ceea ce privește transportul interjudețean trebuie o mai bună colaborare între primari.